031-55576799
کاشان، خیابان شهید بهشتی مجتمع پزشکان نیکان
دکتر زهرا واحدپور فرد / جراحی زیبایی واژن / هزینه لابیاپلاستی در کاشان
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

هزینه لابیاپلاستی در کاشان

هزینه لابیاپلاستی در کاشان، یکی از سوالات مهمی است که خانم ها از پزشک متخصص زنان و زایمان و یا جراحان پلاستیک سوال می کنند. قبل از پرداختن به هزینه لابیاپلاستی، این مطلب مهم است که بررسی کنیم که لابیاپلاستی چیست، چگونه اثر می‌کند، خطرات و مزایای آن و سایر جزئیاتی که کمک می ‌کند تا تصمیم نهایی در مورد مناسب بودن یا مناسب نبودن این روش برای هر شخص گرفته شود.

فهرست عناوین

چه کسانی می توانند لابیاپلاستی انجام دهند؟

بدن هر زن کاملاً متفاوت است. لابیاها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هر زن دارای ویژگی های واژن منحصر به فرد کلیتوریس، لابیا و واژن است. در حالی که اکثر زنان با ظاهر طبیعی خود راحت هستند، ممکن است دیگران اینطور نباشند. هنگامی که لابیا آویزان می شود، برخی از زنان متوجه می شوند که این مسئله باعث کشیدن لابیا روی لباس زیر می شود که می تواند ناراحت کننده یا حتی بسیار دردناک باشد. همچنین ممکن است پوشیدن مایو برای آنها ناراحت کننده باشد و از خطر ظاهر شدن لابیاها در معرض عموم بیمناک باشند. اگر احساس می ‌کنید از فعالیت ‌هایی مانند دوچرخه ‌سواری یا اسب ‌سواری محروم هستید، یا حتی با پوشیدن ساپورت احساس ناراحتی می‌کنید، لابیاپلاستی می تواند کمک کننده باشد. بسیاری از زنان نمی دانند که راهی برای اصلاح لابیا وجود دارد!اگر با هر یک از این مشکلات مواجه هستید، توصیه می کنیم در مورد لابیاپلاستی، هزینه و مزایای آن بیشتر بدانید.

چه کسانی می توانند لابیاپلاستی انجام دهند؟

لابیاپلاستی چگونه اثر می کند؟

لابیاپلاستی یک راه حل موثر برای لابیاهای آویزان است. این روشی است که به وسیله آن جراح بافت اضافی لابیا را برش داده و بر می دارد. پس از بهبودی، می تواند زندگی شخص را تغییر دهد. در واقع، بررسی های متعدد نشان می دهد که لابیاپلاستی با نرخ رضایت بیش از ۹۰ درصد همراه است.

آیا لابیاپلاستی درد دارد؟ چه مدت طول می کشد تا بهبود یابد؟

لابیاپلاستی را می توان با استفاده از بی حسی موضعی (با آرامبخش خوراکی یا تحت بیهوشی عمومی) انجام داد. بهبودی کامل پس از لابیاپلاستی شش هفته طول می کشد، روزهای ابتدایی بعد از عمل مقداری ناراحتی و تورم وجود دارد. پس از انجام عمل لابیاپلاستی، باید از فعالیت جنسی، دوچرخه سواری، اسب سواری یا سایر فعالیت های ورزشی سنگین به مدت ۵ تا ۶ هفته پس از جراحی خودداری کنید تا روند بهبودی تسریع یابد. شما باید ناحیه خصوصی خود را تمیز نگه دارید تا بعد از لابیاپلاستی از عفونت جلوگیری کنید و از لباس یا فعالیت هایی که محل جراحی را تحریک می کند خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین جراح لابیاپلاستی

مزایای لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی را می توان به دلایل مختلفی انجام داد، از جمله اهداف زیبایی یا کاهش درد یا شرمی که لابیای بزرگتر ممکن است در طول ورزش و یا مقاربت ایجاد کند.

بر خلاف تصور رایج، کاهش لابیا به خودی خود باعث افزایش لذت جنسی نمی شود.

هدف نهایی ما برای بیماران این است که دیگر نیازی به فکر کردن به لابیای خود نداشته باشند. لابیاپلاستی یک تغییر خوشایند برای بسیاری از کسانی است که قبلاً به دلیل بزرگ شدن لابیا احساس ناراحتی می کردند.

یکی از مزایای کمتر شناخته شده لابیاپلاستی، بهبود بهداشت است! از آنجایی که لابیا مینور دیگر در معرض دید قرار نمی گیرد، لابیا بزرگ بهتر می تواند از پوست در برابر ضربه، تحریک و یا عفونت محافظت کند.

بیشتر بخوانید: بهترین متخصص زنان

آیا می توانم بعد از بارداری یا کاهش وزن لابیاپلاستی انجام دهم؟

لابیای یک زن پس از زایمان به حالت طبیعی باز می گردد، ممکن است پوست فراتر از حد کشسانی خود کشیده شده باشد. لابیاپلاستی روشی عالی برای بهبود رنگ و طول لابیاها پس از زایمان است.

خطرات لابیاپلاستی چیست؟

مانند هر عمل جراحی، خطرات لابیاپلاستی شامل عفونت، خونریزی و ناراحتی موقت است.

یک متخصص باتجربه به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه می توانید در طول فرآیند بهبودی از خود مراقبت کنید تا مطمئن شوید که سالم ترین و ایمن ترین روند بهبودی در انتظار شماست.

هزینه لابیاپلاستی چقدر است؟

هزینه های لابیاپلاستی بسته به جراح، منطقه جغرافیایی و تکنیک جراحی متفاوت است. در طول مشاوره حتما از جراح خود بپرسید که هزینه تقریبی شما برای جراحی لابیاپلاستی خاص شما چقدر خواهد بود. هزینه لابیاپلاستی شامل هزینه ‌های بیهوشی، آزمایش ‌های پزشکی، داروها، لباس ‌های جراحی یا سایر هزینه‌ های متفرقه مربوط به عمل شما می باشد. هزینه لابیاپلاستی تنها یکی از عواملی است که خانم ها هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این روش برای آنها مناسب است یا خیر، در نظر می گیرند. هزینه لابیاپلاستی بر اساس عوامل مختلفی مانند نوع و تعداد واحد های بیهوشی مورد نیاز برای بیمار محاسبه می شود.

هزینه لابیاپلاستی چقدر است؟

برای بحث بیشتر در مورد هزینه لابیاپلاستی، حتماً با ما تماس بگیرید یا هر زمان که خواستید برای کسب اطلاعات بیشتر و کسب اطلاعات از اینکه چگونه این جراحی ممکن است بر اساس نیازهای دقیق شخصی شما سودمند باشد، با ما تماس بگیرید.

آیا بیمه جراحی لابیاپلاستی را پوشش می دهد؟

از آنجایی که لابیاپلاستی یک جراحی انتخابی است، بیمه معمولاً این هزینه ها را پوشش نمی دهد. لابیاپلاستی در درجه اول جراحی زیبایی محسوب می شود، اکثر شرکت های بیمه این عمل را پوشش نمی دهند.

دکتر زهرا واحدپور فرد متخصص زنان و زایمان

دکتر زهرا واحدپور

دکتر زهرا واحد پور فرد متخصص زنان و زایمان (فلوشیپ تخصصی آنکولوژی زنان) فارغ التحصیل سال ۷۹ پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی در کاشان و فارغ التحصیل رشته تخصص زنان وزایمان دانشگاه علوم پزشکی در کاشان است. ایشان فارغ التحصیل رشته آنکولوژی زنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در کاشان می باشد. عضو انجمن سرطان ایران عضو انجمن سرطان های زنان ایران عضو انجمن سرطان های زنان اروپا
برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ Comments
Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *