031-55576799
کاشان، خیابان شهید بهشتی مجتمع پزشکان نیکان
دکتر زهرا واحدپور فرد / باردرای و زایمان / بهترین متخصص زنان و زایمان «در کاشان»
مدت زمان مطالعه ۸ دقیقه

بهترین متخصص زنان و زایمان «در کاشان»

برای مراجعه به بهترین متخصص زنان در کاشان، توجه به چندین ویژگی مهم در پزشک میتواند به شما کمک زیادی نماید تا بتوانید با اطمینان خاطر پزشک خود را انتخاب کنید. امروزه با رشد تکنولوژی و علم پزشکی، بسیاری از بیماری ها قابل کنترل شده اند و می توان با اقدام به موقع از پیشروی آن ها جلوگیری نمود. به همین دلیل برای زنان و تمام دخترانی که به سن بلوغ رسیده اند، دریافت مراقبت ها و معاینات تخصصی از دکتر زنان ضرورت دارد. خیلی وقت ها شاید بانوان نسبت به اتفاقاتی که در بدن آنان رخ میدهد بی توجه بوده و در مورد چکاپ و آزمایش های لازم، سهل انگاری کنند و در عمده موارد، بیماری های خود را نادیده بگیرند. مراجعه به پزشک، زمانی که بیماری به مرحله خطرناک و گسترده رسیده باشد، میتواند روند درمان بسیار سخت و یا حتی غیر ممکن کند. با این حساب، در هرجایی که هستید، شناختن یک متخصص زنان حرفه ای و با تجربه برای شما ضرورت دارد. اما در میان نام های متعدد از پزشکان و متخصصین، چگونه میتوان بهترین متخصص زنان را تشخیص داد؟! در ادامه به توضیح این موضوع پرداخته ایم…

۰۳:۰۳
truncate dir-rtl

اهمیت سلامت بانوان

فهرست عناوین

چرا باید به بهترین متخصص زنان مراجعه کنیم؟

دکتر متخصص زنان، به طور کلی به بررسی و درمان ناهنجاری ها، اختلالات و بیماری های زنانه می پردازد. علاوه بر این مشاوره های لازم قبل از بارداری، مراقبت های بارداری، زایمان، بررسی علت و درمان نازایی نیز در حیطه فعالیت های متخصص زنان است. به همین ترتیب برخی از متخصصین در حوزه درمان ناباروری، برخی زیبایی زنان و برخی در زمینه سرطان های رحم و اندام تناسلی زنان و بسیاری حوزه های دیگر فعال هستند. هر بخش  نیاز به تبحر و تجربه خاص دارد. بسیاری از مشکلات و بیماری های دستگاه تناسلی زنان یا بدون علامت هستند و یا علائم مشابه با هم دارند. این موضوع باعث می شود که تشخیص دقیق مشکل بیمار، نیازمند تجربه و دانش بالای پزشک باشد. در صورتی که تشخیص درست درمورد بیمار داده نشود، نه تنها درمان درست و موثر به تعویق خواهد افتاد، بلکه مصرف دارو های بی مورد یا انجام اقدامات جدی تر که اصلا مورد نیاز نبوده اند، برای بیمار دردسر ساز خواهد شد. بنابراین باید به بهترین متخصص زنان مراجعه کنیم، چون:

  • در مورد بیماری و عارضه ای که به آن مبتلا هستیم، تشخیص درست داده شود.
  • برای درمان بیماری، موثرترین روش تعیین و تجویز شود.
  • در صورت امکان از روش های غیر جراحی برای درمان استفاده شود.
  • قبل از بارداری و در دوران آن، از مراقبت های پزشکی برخوردار شده و بایدها و نباید ها را برای حفظ سلامتی خود و جنین از پزشک دریافت کنیم.
  • در صورتی که نیاز به جراحی پیدا کردیم، پزشک بهترین عملکرد را داشته باشد و دچار عوارض بعد از عمل نشویم.

دلایل نیاز و مراجعه به دکتر زنان

عموم زنان نسبت به علائم غیر طبیعی و هشدار دهنده بدن خود بی توجه هستند. گاهی این باور نادرست بین افراد وجود دارد که در صورت وجود علائم پرخطر لزوم مراجعه به پزشک متخصص زنان بارز می شود. اما باید بدانید بسیاری از بیماری های زنان بدون علامت بوده و در مراحل اولیه و حاد از خود علائمی نشان نمی دهند و باید توسط بهترین متخصص زنان معاینه و بررسی شوند و یا آزمایش های مختلف را امتحان کنند.  این موضوع سبب می شود مراجعه های دوره ای برای غربالگری های رحم و دیگر اندام تناسلی اهمیت بیشتری پیدا کند.  خانم ها می توانند با انجام معاینات دوره ای ۶ ماهه از سلامت خود مطمئن شوند.

۰۲:۳۵
truncate dir-rtl

اگر این علائم را دارید باید به متخصص زنان مراجعه کنید

بهترین متخصص انکولوژیست زنان چه اقداماتی انجام میدهد؟

حیطه فعالیت متخصص زنان همانطور که ذکر شد از بخش های مختلفی تشکیل شده است. در ادامه به توضیح برخی از موارد مهمی که باعث نگرانی زنان می شود و متخصص زنان می تواند این خدمات را ارائه دهد، می پردازیم.

شاید خیلی از بانوان فکر کنند که معاینه فقط برای زمانی است که مشکلی را احساس کرده اند. اما باید بدانید که این دیدگاه چندان درست نیست. در واقع معاینات پزشکی برای اطمینان یافتن از وضعیت سلامتی انجام می شوند. خیلی وقت ها شاهد آن هستیم که بیماری هایی جدی و خطرناک، در حین همین چکاپ های معمولی کشف میشوند؛ در حالیکه بیمار کاملا نسبت به آن ها بی اطلاع بوده است!

تمامی مشکلات و بیماری هایی که مربوط به ارگان های زنانه هستند، از جمله: عفونت واژن، کیست تخمدان، فیبروم و پولیپ رحم، قاعدگی های نامنظم و … توسط متخصص زنان قابل تشخیص و درمان هستند. بهترین متخصص زنان با دریافت شرح حال بیمار، معاینه بالینی و انجام آزمایش ها و تصویربرداری های لازم درباره وضعیت بیمار، اقدام به تشخیص و سپس درمان خواهد کرد.

درمان سرطان رحم ، دهانه رحم و تخمدان بعنوان سرطان هایی که در دستگاه تناسلی زنانه بوجود می آیند، نیازمند تخصص و دانش بالا هستند. دکتر زهرا واحدپور با داشتن فلوشیب آنکولوژی زنان در این زمینه می گویند: سرطان در زنان از مراحل پیچیده ای تشکیل شده است که اقدام به موقع در درمان آن بسیار تاثیر گذار است. همچنین تاکید می کنند بانوان در مقابل علائمی مانند درد های شدید حین قاعدگی و مقاربت، نامنظم بودن قاعدگی، سوزش و یا عفونت های مکرر، بی توجه نباشند و سعی کنند از متخصص زنان خوب مشورت بگیرند.

برای همه زوج ها این موضوع از نگرانی های اصلی محسوب می شود که مدتی بعد از ازدواج قدرت باروری داشته باشند. اما اگر به مدت یکسان نزدیکی محافظت نشده داشته باشند و صاحب فرزند نشوند، باید با متخصص ناباوری مشاوره داشته باشند و در زمره افراد نابارور گماشته می شوند اما جای نگرانی نیست امروزه اکثر ناباروری ها قابل درمان هستند و به ندرت زوجی بعد از طی کردن دوره درمانی، به نتیجه نرسیده است.

برای درمان اگر مشکل از سمت مرد نباشد خانم با مراجعه به بهترین متخصص زنان تمام موارد خطر را در خود بررسی می کند. تجهیزات جدیدی وارد علم پزشکی شده اند که مسیر تشخیص و درمان را آسان تر می کند. لاپاراسکوپی یکی از این موارد است که با استفاده از آن می توان بیماری زنان را تشخیص داد و اقدام به درمان آن نمود.

دکتر زهرا واحدپور جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در کاشان با بهره گیری از روش های نوین به درمان انواع بیماری های زنان می پردازند. جهت تعیین وقت مشاوره و مراجعه به پزشک با شماره ۰۳۱۵۵۵۷۶۷۹۹ تماس حاصل فرمایید.

مهم ترین ویژگی های بهترین متخصص زنان

اگر بخواهیم مهم ترین ویژگی های یک متخصص زنان را نام ببریم، در وهله اول باید به برخورد خوب، خوشرویی و صبوری او اشاره کنیم. نه تنها در کشور ما، بلکه در بسیاری از فرهنگ های دیگر نیز صحبت کردن درباره بعضی از مشکلات و موضوعات زنانه برای خانم ها کار آسانی نیست. خیلی وقت ها به دلیل خجالت یا ترس از قضاوت شدن، بیماران از مراجعه به پزشک زنان خودداری میکنند. بنابراین یک متخصص زنان خوب، پزشکی است که روی خوش و بدون هرگونه قضاوت، فضایی امن و قابل اعتماد را برای بیمار خود فراهم می کند تا بیمار بتواند به راحتی با او ارتباط برقرار کرده و در مورد مشکلات خود صحبت کند.

ویژگی قابل توجه بعدی، برخورداری از دانش بالا و به روز پزشکی در حوزه زنان و به کار گیری تجهیزات و ابزار نوین تشخیصی و درمانی است.

دکتر زهرا واحدپور در این زمینه می گویند: بهترین متخصص زنان باید از تجربه و دانش کافی در حوزه فعالیت خود برخوردار باشد و نکته مهم دیگر، استفاده از تکنولوژی روز برای درمان است . ما هر روزه شاهد پیشرفت در همه شاخه های علمی هستیم؛ که حوزه پزشکی نیز از این موضوع مستثنی نیست. این مسئله لزوم به بروز بودن متخصص را مهم تر از گذشته کرده است. متخصص زنان نباید از روش های قدیمی استفاده نکند و به جای آن روش های جدید که کارآمدتر هستند بهره گیرد .

متخصص زنان باید معاینات پزشکی را به درستی انجام دهد و مطابق با شرایط بیمار بهترین و سریع ترین روش را برگزیند.

دکتر زهرا واحدپور بهترین متخصص زنان در کاشان

معرفی بهترین متخصص زنان در کاشان

شاید این تصور وجود داشته باشد که بهترین پزشک ها در پایتخت گرد هم آمده اند و در استان ها و شهرهای دیگر متخصصی که بتواند با تجربه و تبحر کافی عمل کند، بسیار کم است و یا اصلا وجود ندارد. اما این موضوع صادق نیست و با جستجوی کمی در اینترنت می توانیم پزشکان مطرحی را در شهرهای دیگر مانند کاشان بیابیم.

عزیزانی که در شهر کاشان و یا اطراف آن ساکن هستند با پیدا کردن بهترین متخصص زنان در این شهر، می توانند درخصوص هرگونه مشکل یا بیماری و علائم غیرطبیعی خود برای تشخیص و درمان به موقع اقدام کنند. دکتر زهرا واحد پور، جراح متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ سرطان شناسی زنان (انکولوژی) هستند که با دارا بودن تجربه درخشان و تحصیلات عالی و معتبر به عنوان بهترین متخصص زنان و زایمان در کاشان معرفی می شوند.

کلام آخر

در این مقاله سعی شده مطالب کاربردی برای انتخاب بهترین متخصص زنان در کاشان در اختیار شما قرار گیرد تا در صورت وجود بیماری و یا علائم، بتوانید در زودترین زمان پزشکی مناسب و با تجربه بیابید و با اطمینان خاطر دوره درمانی را طی کنید. توصیه اکید به همه زنان چکاپ های دوره ای و بررسی وضعیت جسمی است تا بیماری قبل از پیشروی کنترل شود.

دکتر زهرا واحدپور فرد متخصص زنان و زایمان

دکتر زهرا واحدپور

دکتر زهرا واحد پور فرد متخصص زنان و زایمان (فلوشیپ تخصصی آنکولوژی زنان) فارغ التحصیل سال ۷۹ پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی در کاشان و فارغ التحصیل رشته تخصص زنان وزایمان دانشگاه علوم پزشکی در کاشان است. ایشان فارغ التحصیل رشته آنکولوژی زنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در کاشان می باشد. عضو انجمن سرطان ایران عضو انجمن سرطان های زنان ایران عضو انجمن سرطان های زنان اروپا
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ Comments
Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *